Alianční útok a Alianční obrana
Strana 1 z 1
Alianční útok a Alianční obrana
Alianční útok
Do tohoto poctu se počítají i flotily, které byly z utoku odvolala, a to až do doby jejich návratu na planetu.připojena flotila nesmí prodloužit dobu do utoku o více než 30%
Alianční obrana
Hráč, který vyslal letku na Alianci obranu ji muze kdykoliv odovlat (nezavisle na tom, zda se Střežení hráče pokusil prodloužit dobu podpory pomocí aliančního skladu).Při odvolání flotily se deuterium urcene na její udržení na oběžné dráze nevrací.V případě útoku na bráněno planetu ho v přehledné vidi pouze vlastnik planety.Pokud hráč zaútočí na planetu, kde robi Alianci obranu, budou jeho lodě bojovat proti sobě.PoznamkyKaždá zúčastněná letka může mít inu uroven technologii (zbrojařské, štíty, pancéřování). Při simulaci je dobře na to pamatovat.Bitevní spravu dostanou vsichni zúčastnění. Jako první (vlevo) je vzdy ten, kdo zve do utoku (aliančního utok), nebo vlastnik bránění planety (alianční obrany).
- Podmínky
- maximální počet útočníků: 5
- maximalni pocet flotil: 16
Do tohoto poctu se počítají i flotily, které byly z utoku odvolala, a to až do doby jejich návratu na planetu.připojena flotila nesmí prodloužit dobu do utoku o více než 30%
- Postup
Hráč s flotilou, jejíž utok potrvá nejdéle (v závislosti na vzdálenosti a složení loďstva) začne útok .Na strance Flotila stisknout při útočící flotile [Formování] a postupně pozve ostatních hrače (vypsáním jejich nicku). Pozvaní hráči obdrží zprávu - pozvánku k útoku.
Hráč přizván do útoku si při výběru cíle, lodi posíláním do útoku vybere bojovou skupinu (souřadnice se vyplní automaticky) a při výběru úlohy zvolit aliančních útok . Rychlost jeho flotily při letu k cíli se přizpůsobí (snižuje) zbytku lodi tak, aby všechny lodě přiletěli najednou. Alianční utok se da s výhodou použít i v případě jednoho hráče . Např. proto, že ne všechny lodě potřebné k útoku má na jedné planetě, nebo jako (částečná) obrana před zničením celé flotily jiným hráčům při návratu (Falanga) - rozdělením útoku loďstva, u kterých případným zničením nepřesáhne šance na měsíc 20%. Dalším využitím může být přibrzdění (až pozastavení) útoku.
- Poznamky k aliančnímu útoku
Doba návratu každé flotily z boje je dána jen procentem rychlosti, nastaveným při jejím startu. Pokud tedy hráč vyšle po sobě do ACS útoku dvě stejné flotily se stejným procentem rychlosti, vrátí se najednou!
Pokud je doba letu připojené flotily delší (nejvýše o 30%), jako doba letu ostatnich, doba letu všech lodí se prodlouží.Každé loďstvo je možne z aliančního útoku odvolat samostatně. Není možne najednou odvolat celý útok. Po odvolání zvoucí flotily útok probíhá i dál, ale již není možné připojovat další lodě.Každý účastník útoku vidí v Přehledu všechny zúčastněné flotily.I v takovém případě je možné z planety ukořistit maximálně 50% surovin, které se jednotlivým hráčům rozdělí podle kapacit jejich nákladový prostor.
Pokud je doba letu připojené flotily delší (nejvýše o 30%), jako doba letu ostatnich, doba letu všech lodí se prodlouží.Každé loďstvo je možne z aliančního útoku odvolat samostatně. Není možne najednou odvolat celý útok. Po odvolání zvoucí flotily útok probíhá i dál, ale již není možné připojovat další lodě.Každý účastník útoku vidí v Přehledu všechny zúčastněné flotily.I v takovém případě je možné z planety ukořistit maximálně 50% surovin, které se jednotlivým hráčům rozdělí podle kapacit jejich nákladový prostor.
Alianční obrana
- Podmínky
- Aliance obranu mozno poskytnout jen tomu, kdo je v stejné alianci , nebo je v seznamu přátelmaximální počet obránců (kromě hráčů, kteří se obrana poskytuje): 5
- maximální počet flotil (kromě flotily hráče, kterému se obrana poskytuje): 16
- Postup
Hrac při odesílání flotily na bráněno planetu a vybere roli aliančních obrana . Při tom urcit cas podpory , tedy dobu, aku lodě na oběžné dráze planety Střežení hráče stráví (0 - 32 hod). Delsí doba znamena vetsi spotřebu deuteria.Střežení hráče muze s pomocí aliančního skladu deuterium bránící flotile doplnovat (Budovy - Alianční sklad - [Start zásobovacích raket]) a prodloužit tak dobu aliančních obrany . Kazda uroven aliančního skladu umoznuje poslat navíc 10k deuteria.
- Spotřeba deuteria při obraně poznamky k aliančním obraně
- Maly transporter: 5 DEU / hod
Velky transporter: 5 DEU / hod
Lehký stíhač: 2 DEU / hod
Těžký stíhač: 7 DEU / hod
Křižník: 30 DEU / hod
Bojovat lod: 50 DEU / hod
Kolonizační lod: 100 DEU / hod
Recyklator: 30 DEU / hod
Špionážní sonda: 0.1 DEU / hod
Bombarder: 100 DEU / hod
Devastator: 100 DEU / hod
Hvězda smrti: 0.1 DEU / hod
Bojovy křižník: 25 DEU / hod
Hráč, který vyslal letku na Alianci obranu ji muze kdykoliv odovlat (nezavisle na tom, zda se Střežení hráče pokusil prodloužit dobu podpory pomocí aliančního skladu).Při odvolání flotily se deuterium urcene na její udržení na oběžné dráze nevrací.V případě útoku na bráněno planetu ho v přehledné vidi pouze vlastnik planety.Pokud hráč zaútočí na planetu, kde robi Alianci obranu, budou jeho lodě bojovat proti sobě.PoznamkyKaždá zúčastněná letka může mít inu uroven technologii (zbrojařské, štíty, pancéřování). Při simulaci je dobře na to pamatovat.Bitevní spravu dostanou vsichni zúčastnění. Jako první (vlevo) je vzdy ten, kdo zve do utoku (aliančního utok), nebo vlastnik bránění planety (alianční obrany).
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|