AlianceXcomCZ
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Výzkum v OGame

2 posters

Goto down

Výzkum v OGame Empty Výzkum v OGame

Příspěvek pro blackProphet Mon Apr 14, 2014 11:27 am

Výžkum

Špionážní technologie mne zaujala okamžitě. Představoval jsem si jak díky zvýšení její úrovně uvidím to co jiným zůstane utajeno. Nebo jak zahalím svou planetu do elektronického neviditelného pláště a skryji se tak před dotěrnými zraky cizích špionážních sond. Jo to byly tenkrát krásné představy. Rychle mne z omylu vyvedla skutečnost, že rozdíl mezi úrovní mou a nepřítele lze velmi snadno nahradit počtem sond. Je sice pravdou, že díky většímu počtu sond které jsem byl nucen poslat se zvýšila šance na jejich sestřelení. Ale to vám bude vadit opravdu jen na začátku hraní, kdy operujete se 30ti sondami a každá ztráta se zdá být fatální. Pochopitelně je třeba vyzkoumat minimálně 8 úroveň aby vaše elektronické oči viděly přesný počet a typy lodí útočníka.



Počítačová technologie nevypadala nějak moc zajímavě, ale o to užitečnější se ukázala být s odstupem času respektive růstem mé flotily. Za každou úroveň získáte jeden tzv. „slot“ pro letku a ono je zatraceně velký rozdíl jestli jich můžete mít ve vzduchu 7 nebo 14. Když jsem byl na začátku a neměl moc lodí, kolonií ani cílů kam bych mohl létat tak mi toto omezení nepřišlo nějak zásadní. Jenže když se situace změnila, já rychle naplnil těch pár slotů co jsem měl k dispozici a pak musel 2 hodiny čekat než se něco vrátí abych mohl útok zopakovat. Tak jsem pochopil o čem tahle technologie vlastně je.



Zbraňové systémy, Technologie štítů a Pancéřování to je taková „svatá trojice“ všech hráčů. Jsou to 3 techy které můžete vylepšovat donekonečna a nikdy to nebude na škodu. Hned na počátku hraní je asi každému jasné jak a co tyto technologie ovlivní. Jednoduše se dá říci, že to znamená jakou ránu dáte, jakou ránu musí dát útočník aby se k vám vůbec dostal a když už se to stane tak kolik toho vydržíte. K tomu není třeba nic dodávat.



Energetická a Hyperprostorová technologie jsou ve své podstatě zbytečnosti, které vyzkoumáte na požadované úrovně a zapomenete. Snad jen u Energetické budete ve výzkumech pokračovat pokud jste fanoušky Fúzních reaktorů.



Spalovací, Impulsní a Hyperprostorový pohon aneb na něco to létat musí. Začal jsem pochopitelně Spalovacím. Jednak proto, že na něj létala většina toho co jsem si mohl do začátku dovolit, ale také nebylo třeba provádět další výzkumy abych si ho vůbec mohl pořídit. Bral jsem to jako nutné zlo začátečníka a těšil se na Impuls.Ten následoval za pár týdnů, poté ho bylo třeba trochu vylepšit a namontovat nové motory do malých transportérů. Wow, to byl mazec. Najednou jsem měl pocit, že se celá hra tak nějak ožila. O 15 min jsem byl dříve u cíle a o dalších 15 min dříve doma, no prostě paráda. Pche, pryč s tím starým a pomalým velkým transportérem (VT). Heslo dne zní „Malý tranďák vpřed!“ A jak jsem řekl, tak jsem udělal. Osudem letky VT bylo proměnit se v měsíc společně s LF při pokusu o jeho nastřelení… sice z toho bylo akorát smetí na orbitu, ale to je jiná pohádka.Hyperprostorový pohon to byla meta nejvyšší a kdo ho vyzkoumal tak byl borec. Navíc ten nárůst rychlosti 30% za úroveň je prostě luxusní. Létat rychle v silných lodích o tom to přeci je, ne ? Když jsem pak letěl na cíl který pravděpodobně počítal s tím, že má o cca 30 minut více času než se tam dokodrcám a v klidu někde popíjel kávu. Skákal jsem kolem stolu radostí, jak jsem ho pěkně dostal. Mohly za to Bombardéry s hyper pohonem na úrovni 8 které díky němu už neměly rychlost tekoucího medu a staly se plnohodnotným členem útočících svazů.



Laserová, Iontová a Plasmová technologie další tak trochu hluché místo ve hře. Když jsem se na ně podíval poprvé, myslel jsem že jejich vylepšením se zlepší účinek zbraní. Ale ať jsem úroveň zvýšil u kterékoliv z nich nikde se nic neprojevilo. Docela mne to štvalo a tak když jsem dosáhl požadovaných úrovní ovlivňující další výzkumy, byl jsem rád že tyhle zbytečnosti mám z krku.



Intergalaktická výzkumná síť
je naopak jednou z nejdůležitějších technologií které ve hře jsou. Bez ní by se výzkum na vyšších úrovních proměnil v několikatýdenní utrpení. Každá její úroveň umožňuje připojit další Výzkumnou laboratoř aby se podílela na výzkumu a tak si v podstatě vytvořit jednu super laboratoř. Tahle vychytávka má pochopitelně jistá pravidla. Takže při výzkumu technologie která vyžaduje řekněme úroveň 6, zapomeňte na to že si spojíte svoje laborky na úrovních 8 a 3.



Expediční technologie je záležitost která měla podstatně oživit dění na ogame ( novinka od v0.78 ) Jednoduše jde o to že vezmete pár svých lodí a pošlete je na 16 pozici v systému. Tam se nachází neprozkoumaný vesmír a v něm nečekaná překvapení. Na počátku své existence dostala Expediční technologie do vínku od svých tvůrců lehounce neoptimalizovaný kód a tak šílenosti typu…„Expedice našla asteroid a naši vědci z něj vytěžili co se dalo. I když jsme nacpali krystaly i do kuchyně, je bohužel nákladová kapacita nedostatečná a tak vezeme jen 8.329 kusů.“ Přičemž se expedice účastnilo cca 60 lodí s nákladovou kapacitou 250.000 jednotek, byla na denním pořádku. Časem se tyto drobné neduhy vyladily a tak si dnes můžete přivést suroviny ve stovkách tisíc, sem tam nějakou lodičku, trochu temné hmoty. Nebo si zabojovat s piráty či vetřelci, případně si posádka zapaří na oslavě kapitánových narozenin a letka se vrátí o chloupek později. Což člověka potěší především když se chystá někam vyrazit a letka se místo v 17:15 vrátí druhý den ráno ve 3:48. A vůbec nejlepší je když místo letky dorazí fotografie černé díry s poznámkou, že to bylo poslední co vaše posádky viděli.



Gravitonová technologie je nutná sice jen pro stavbu Hvězdy smrti, ale mít ji hotovou znamená něco jako bydlet na dobré adrese. Navíc je při její realizaci celkem zábava, ono totiž sehnat 300.000 energie dá trochu práci a tak plánování je základem úspěchu.Nejdříve jsem popsal spoustu políček v Excelu abych zjistil kolik to bude stát a jak dlouho se s tím budu patlat. Následně jsem se musel rozhodnout jestli výzkum provádět na domovské planetě, která sice měla poměrně slušnou obranu a místní nanoboti za práci uměli vzít. Ale zase to znamenalo, že až bude orbit posetý tisícovkami potřebných satelitů. Přiletí můj soused s otvírákem na želvy v podobě eskadry Hvězd smrti (zdravím NoXale ) a obranu mi pěkně pocuchá. A další položkou při rozhodování byla skutečnost, že při dobře naplánovaném sestřelu sol.satů je tu 2 x 20% šance na vznik měsíce. Vzhledem k tomu, že nad domovskou planetkou už jeden svítil padlo rozhodnutí zkoumat jinde.Nakonec vše dobře dopadlo a i když měsíc z dohodnutého sestřelu nevznikl. Suroviny jsem si sklidil a navíc z toho bylo několik prvenství. Jednak to byla první noc kdy jsem kvůli ogame nešel spát a civěl do počítače cca 33 hodin v kuse. A také byla uskutečněna první a poslední platba GF na nákup Temné hmoty a zakoupení konstruktéra, který mé utrpení o pár hodin zkrátil.
blackProphet
blackProphet
Admin

Poèet pøíspìvkù : 77
Join date : 12. 04. 14
Age : 42
Location :

https://forumxcomaliance.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Výzkum v OGame Empty Re: Výzkum v OGame

Příspěvek pro Anonymní Wed Jun 18, 2014 9:06 am

Hlavně ten graviton mě pobavil. :-D

Anonymní
Anonymní


Návrat nahoru Goto down

Výzkum v OGame Empty Re: Výzkum v OGame

Příspěvek pro cipis79 Wed Jun 18, 2014 6:17 pm

jo ten byl dobrej Smile
cipis79
cipis79
Admin

Poèet pøíspìvkù : 243
Join date : 13. 04. 14
Age : 44
Location : Uhřetice

Návrat nahoru Goto down

Výzkum v OGame Empty Re: Výzkum v OGame

Příspěvek pro Sponsored content


Sponsored content


Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru

- Similar topics

 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru